• 050 - 2600 808

Stof tot nadenken

Het logo van De Stijlmeester

Het is 5 maart 2012. We trokken onze stoute schoenen aan en gingen op reis met Image- & InterieurProof. De wereld een stukje mooier maken. En echter. In onze koffer onze missie: mensen -letterlijk en figuurlijk- thuis laten komen. In onze rugzak een spiegel die mensen hun ‘ware ik’ laat zien. Echtheid laat mensen stralen. En duurt ook het langst. Mooi om te zien. Een (h)eerlijk groeiproces, een ontdekkingsreis in jezelf en dat in optima forma. Succes verzekerd.

Maar wat zagen wij zelf in de spiegel? Klopte ons spiegelbeeld wel? Liet Image- & InterieurProof zijn ware gezicht zien? 'Kinderen van de schoenmaker lopen op sloffen’. Waren onze stoute Image- & InterieurProof schoenen verworden tot sloffen? Maakt ook niet uit. Ze zaten gewoon niet meer lekker. We moesten wel verder. En zo gingen wij van start met ons eigen groeiproces.

Image- & InterieurProof? Kunnen jullie de naam even spellen? Wat doen jullie nu precies? Het zijn dus twee bedrijven? Imago, interieur, gaat dat samen? En dan gingen we spellen. Uitleggen. En steeds weer opnieuw. De naam Image- & InterieurProof deed het niet lekker. ‘Jullie zijn in het echt véél warmer en gezelliger’. En dan ga je nadenken. En voor de spiegel staan. Het was duidelijk. Image- & InterieurProof moest in een nieuw en mooi jasje gegoten worden. Helemaal bij ons passend. Met de uitstraling ‘dit zijn wij’. En dus gingen wij op ontdekkingreis. Net als onze klanten op zoek naar een goed zelfbeeld.  

Wie zijn wij? Hoe willen wij werken? Wat willen wij uitstralen? Reizen en ontdekken. Het gaf ons mooie inzichten. Het reizen deden wij niet alleen, maar samen met ons eigen ‘dreamteam’. Een echt team met mooie mensen.  Met aandacht voor het ‘goede gevoel’ en ons bedrijf. En ons.


Even voorstellen, het team:

Sandra Liem, onze ‘woordenschat’; Martin Pottjewijd, onze Creatieveling, met een hoofdletter C; Inge Begeman-Toutenhoofd, onze ‘market inge’ met haar helikopterogen; en Elise Pragt, onze ‘pragtplaatjes’maker. In willekeurige volgorde. Ze zijn voor ons allemaal even belangrijk geweest. En nog. De reis was inspirerend. Confronterend en soms ook zwaar. Het ging om ons bedrijf, maar voornamelijk over ons als persoon. 

Ouderwetse degelijkheid in een modern jasje. Knus, huiselijk en gezellig. Tijdloos en grappig. Kwaliteit, service en weten hoe het hoort. Maar vooral ‘ons’. We hebben een nieuwe naam, een nieuw logo en een nieuwe website. Wij zijn trots en er zo ontzettend blij mee.

Welkom in onze huiskamer! Wat wij doen is duidelijk: imago, interieur en maatpakken. Op de manier die bij ons past. Onze stijl meester. En op de manier die bij jou past. Jouw stijl meester.

Wij hebben een mooie reis gemaakt. Een reis die wij ook graag met jou willen maken. Onze missie is geslaagd wanneer jij jezelf weer mooi voelt. Jij durft te laten zien wie je bent. Jouw plek ook daadwerkelijk jouw plek is. Durf jij deze persoonlijke ontdekkingsreis samen met ons aan?

Wij zijn nu De Stijlmeester. Jij (straks) ook?


Met kleurrijke groet,

Arnold Fontijn en Krijno Zwerver